نماينده ولي‌فقيه در سپاه الغدير استان يزد

رسالت اصلي سپاه پاسداران بعد از دفاع مقدس و پس از دوران سازندگي، مبارزه با جنگ نرم دشمنان بوده است و اين مسير تداوم مي‌يابد.


یزدفردا "میرجلیلی خبرنگاریزدفردا "نماينده ولي‌فقيه در سپاه الغدير استان يزد با اشاره به نامگذاري امسال به نام سال همت مضاعف و كار مضاعف گفت: در اين سال نهضت مبارزه با جنگ نرم دشمنان را با جديت ادامه مي‌دهيم.
حجت‌الاسلام عباس سبحانيان در جمع اصحاب رسانه استان يزد به مناسبت هفته عقيدتي - سياسي اظهار داشت: رسالت اصلي سپاه پاسداران بعد از دفاع مقدس و پس از دوران سازندگي، مبارزه با جنگ نرم دشمنان بوده است و اين مسير تداوم مي‌يابد.
وي با اشاره به اقدامات عقيدتي - سياسي سال گذشته افزود: معاونت سياسي وظيفه آگاهي‌بخشي سياسي و تحليل مسائل سياسي خود را به خوبي انجام داده است و ماموريت اصلي اين معاونت، افزايش بصيرت سياسي در نيروهاست که در اين راستا در سال گذشته اقدام به برگزاري 114 گردهمايي سياسي براي پاسداران شد كه 64 مورد از اين گردهمايي‌ها مربوط به سربازان سپاه الغدير استان يزد بوده است.
حجت الاسلام سبحانیان همچنين برگزاري همايش هاديان سياسي در استان طي دو مرحله، برگزاري نشست‌هاي سياسي براي مسئولان، اجراي طرح بصيرت، برگزاري دوره‌هاي نخبه‌پروري، به‌روز رساني مسائل سياسي براي مسئولان سياسي استان، برگزاري مسابقات سياسي، انتشار و توزيع نشريات مرتبط، تجهيز كتابخانه‌ها به كتب سياسي و ... از جمله اقدامات سياسي سپاه الغدير در استان يزد در سال گذشته بوده است.
نماينده ولي‌فقيه در سپاه الغدير استان يزد در ادامه با اشاره به اقدامات عقيدتي انجام شده سال گذشته در استان يزد افزود: سال گذشته موفق شديم افسران جزء و درجه‌داران را به مشهد مقدس اعزام كرده و در آنجا اقدام به برگزاري كلاس‌هاي عقيدتي كنيم همچنین برگزاري كلاس‌هاي عقيدتي براي درجه‌داران، برگزاري جلسات بصيرت سياسي در مشهد مقدس، برگزاري كلاس‌هاي روان‌خواني و تجويد قرآن ويژه پايوران و سربازان و تفسير قرآن و ... نيز از جمله اقدامات بخش عقيدتي سپاه الغدير استان يزد طي سال گذشته بوده است.
وی با اشاره به برنامه‌هاي هفته عقيدتي - سياسي امسال در استان يزد اظهار داشت: امسال در يك همايش بزرگ، مربيان عقيدتي،‌ هاديان سياسي و روحانيون سپاه گردهم مي‌آيند و علاوه بر اين ديدار با امام جمعه و استاندار يزد همچنين شركت گسترده نيروهاي سپاه در نمازجمعه و ... از جمله برنامه‌هايي است كه علاوه بر مركز استان در تمامي نواحي و شهرستان‌هاي استان يزد نيز برگزار مي‌شود.
سبحانيان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه ما معتقديم پاسداران و بسيجيان بايد از مسائل سياسي آگاهي كامل داشته باشند، تصريح كرد: اما در عين حال به شدت آنها را در شركت و حضور در دسته‌بندي‌هاي سياسي و احزاب مختلف بر حذر مي‌داريم.
وي همچنين با اشاره به رجزخواني‌هاي آمريكا عليه ايران در مورد جنگ هسته‌اي اظهار داشت: ما معتقديم رجزخواني‌هاي آمريكا از سر عجز و ناتواني است و قبلا نيز از اين گونه رفتارها بسيار از آمريكا مشاهده شده است.
نماينده ولي فقيه در سپاه الغدير استان يزد گفت: رجز خواني هاي اخير آمريکا و رييس جمهور اين کشور از سر عجز و ناتواني است.


حجت الاسلام والمسلمين عباس سبحانيان افزود: ايران اسلامي، معتقد است که انرژي هسته اي براي همه اما سلاح هسته اي براي هيچکس.
وي اظهار داشت: آنهايي که خودشان سلاح هسته اي دارند و از آن استفاده مي کنند نبايد ما را متهم کنند.
نماينده ولي فقيه در سپاه الغدير استان يزد با بيان اينکه نظام ما هرگز از اين هياهوها عقب نشيني نکرده و نخواهد کرد اضافه کرد: آن روزي که دستمان خالي بود کوتاه نيامديم اکنون که صاحب تجريه و مدرن ترين تجهيزات هستيم با اين رجز خواني ها عقب نخواهيم نشست.
وي سخنان اخير اوباما را مطلب تازه اي ندانست و افزود: طي 30 سال گذشته از اين حرفها زياد زده شده است.
سبحانيان يادآور شد: آنها خودشان هم مي دانند که اين رجز خواني ها بي ثمر است و از زدن اين حرفها پشيمان هستند.
معاونت سياسي سپاه الغدير استان يزد نيز در اين نشست با اشاره به عنوان جعلي خليج فارس كه چند روز گذشته در يكي از بازي‌هاي فوتبال در يكي از كشورهاي خارجي در استاديوم به نمايش گذاشته شده بود، اظهار داشت: دشمن در عرصه جنگ رواني تلاش مي‌كند رقيب خود را درگير اين چنين موضوعاتي كند اما اينها هيچ مستندي در اين زمينه ندارند و به تحريك برخي دشمنان ايران اقدام به چنين حركاتي مي‌كنند.
سرهنگ پاسدار محمود زارع خاطرنشان كرد: مسئولان ديپلماسي كشورمان نيز تاكنون جواب‌هاي قاطعي در اين زمينه داده است، اما برخي خود را به ناداني زده‌اند.
مسئول عقيدتي سپاه الغدير استان يزد نيز در اين نشست با تاكيد بر اينكه مسائل عقيدتي و سياسي در سپاه پاسداران امري بسيار حساس و مهم است، بيان داشت: سپاه همانند خودرويي است كه مسائل اعتقادي موتور حركت آن و مسائل سياسي چراغ راه اين خودرو است.
سرهنگ پاسدار حيدري اظهار اميدواري كرد: با چراغ بصيرت و موتور اعتقادي در تاريكي‌هايي كه دشمنان ما در برهه‌اي در كشور ايجاد كردند و پس از اين نيز در جنگ نرم مي‌كند، بتوانيم در مسير مستقيم حركت كنيم.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا